?

Log in

No account? Create an account
 
 
23 February 2012 @ 10:19 am
FRIENDS TO THE RESCUE - TRIPLE DRABBLE  
gogoboy.jpg


Title: Friends To The Rescue
Author: later2nite
Word Count: 300 - triple drabble
A/N: Written for the prompt 'Overworked' at QAF Drabbles on Insane Journal





"Your professor failing you is not my problem, Taylor." The Sap barely looked up from his paperwork, not the least bit sympathetic to Justin's dilemma. "You're supposed to dance on the bar this weekend, and that's what you're going to do."

Justin cursed to himself. He'd hardly slept at all during the past two weeks while he worked on his project for school, and it still needed to be tweaked to perfection before he handed in it on Monday. Shaking his ass on Babylon's bar for tuition didn't fit into his schedule. How did he let himself get so fucking overworked?

-------------------

"Are you coming to bed any time soon, Sunshine? I've got nine inches of hard cock that need you." Brian leaned over Justin's shoulder and suckled the side of his neck, creeping his hands down the front of his beautiful body.

"I can't. I've got to finish this so I can work this weekend."

Brian focused on the computer screen in front of them. "That's very nice. I'm going to give you the whole weekend to finish it. Come to bed with me." Gently pulling Justin up out of his chair, he kissed his lips before the protest could escape.

-------------------

"Where's your boyfriend, Kinney? Last weekend I paid him to make out with you on his breaks, and this weekend he doesn't even show up?"

"Relax, Sap." Brian forced himself to be civil to the sleaze who managed Babylon. "Justin's home with the flu. He's coughing and sneezing and running a fever of a hundred and two."

"Yeah? Well, you can tell him he's fi-"

"I've got you covered," Brian interrupted. "Here's a replacement with a killer body and dance moves to match, guaranteed to keep your customers happy."

Emmett grinned and stripped to his undies.

"Go for it, Emmylou!"


The End
 
 
 
guavejuice: pic#102969734guavejuice on February 23rd, 2012 06:28 pm (UTC)
Way to go, BK ;)
Loved it, Linda, thanks for sharing.
*Hugs*
V.
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:42 pm (UTC)
Thanks, V. Happy you loved it. ♥

Hugs

toshiani007: bjatoshiani007 on February 23rd, 2012 07:00 pm (UTC)
***giggles*** Loved it, Linda, it was wonderful!!!
Hugs, Ani!!!
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:40 pm (UTC)
Ani!!!! Long time, no see! I've been missing you. ♥

Glad you loved this silly thing! *Hugs*
galehot: kind of evilgalehot on February 23rd, 2012 07:03 pm (UTC)
Sap should know Brian has always a Plan B!!
And, of course, Emmet if the best Plan B of ever!!

So funny!!
Besos
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:38 pm (UTC)
Oh, yesssss! Emmett is the best Plan B they could have. Glad you liked it. ♥

(Deleted comment)
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:36 pm (UTC)
Yeah, Brian will always come up with a way to help his Sunshine! This Plan B is kind of funny.

hugs ♥
Rena: Peter Paige NOH8rainbow1907 on February 23rd, 2012 07:24 pm (UTC)
Gorgeous!!! Yay, I love it :D Can just imagine the Sap's stupid-sour face expression LOL Thank you and hugs, Rena :)
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:34 pm (UTC)
Hi, Rena! I'm glad you love it. The Sap is so evil. Hate him and his sour face!

Hugs ♥
Little Sister 65: Brian Scoring A Strike GIFlittle_sister on February 23rd, 2012 07:41 pm (UTC)
Hee hee. Love it!

Good work,sweetie. :D

Hugs,
Ali xx
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:31 pm (UTC)
Hi, Ali! Happy you liked it.

Hugs ♥
Linda: real lovels1966 on February 23rd, 2012 07:54 pm (UTC)
Awe, love it ;-)

Hugs
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:26 pm (UTC)
Thanks, Linda! So happy you love it. ♥
shadownyc: B/J Pride Dance - 204 by strlingdragnflyshadownyc on February 23rd, 2012 07:57 pm (UTC)
Yay for BK & EH to the rescue. :)
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:24 pm (UTC)
Yeah, Justin certainly has the best kind of friends, doesn't he? ♥
Cathy's Cornerbritinmanor on February 23rd, 2012 08:02 pm (UTC)
OMG!!!! I LOVED IT!!!! Brian to the rescue once again! OH! And EMMETT!!!!! I would love to just see him dance. I started a thread on Dancing With The Stars a LONG time ago for people to request him, But, sadly, it's never happened!

I loved you fic :) AWESOME - AWESOME - AWESOME!

Hugs,
Cathy

BTW... Did I mention I thought this fic was AWESOME?? Love You!
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:22 pm (UTC)
Wow, Cathy! Thanks for the awesome comment. I really appreciate it. ♥

Em/Peter would be fantastic on Dancing With the Stars. He dances so well... I could see him winning the trophy... no problem!
bksbraceletbksbracelet on February 23rd, 2012 08:36 pm (UTC)
loved it thank you
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:19 pm (UTC)
Thanks so much! Glad you loved it. ♥
stellakinneystellakinney on February 23rd, 2012 08:39 pm (UTC)
Emmet of course! I Like protective-Brian so much, and I hate Sap very much...
Beautiful Later, Hugs and love ^_^
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:18 pm (UTC)
Yay! So happy you liked it. I'm right there with you: Loving protective Brian and hating the sleazy Sap!

Hugs and love ♥
Yvonne Reidyvonnereid on February 23rd, 2012 08:45 pm (UTC)
Hi Linda,

Trust emmylou to help out lol,great job baby :)
Huge Hugs,Vonnie xoxox
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:15 pm (UTC)
Yeah, Emmylou's a great friend! Glad you liked it, Vonnie. ♥
mander3_swish: justin angel 213mander3_swish on February 23rd, 2012 08:59 pm (UTC)
LOL!!!!
I NEED a dancing EM icon!
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:13 pm (UTC)
How about this one? Go ahead and snag. It's by paddies.

Pam81pam81 on February 23rd, 2012 09:02 pm (UTC)
*giggles*
Loved this one ♥ Yeah for Emmylou!!!
Well done sweetie! Hugs ♥
later2nite: you do nowlater2nite on February 23rd, 2012 09:44 pm (UTC)
Thanks, Pam! Yeah, Emmylou is awesome. Glad you loved it.

Hugs ♥
piksa: brian_justin_starepiksa on February 23rd, 2012 09:38 pm (UTC)
Justin has some very good friends. *g*

Lovely little drabble!
later2nite: em dancinglater2nite on February 23rd, 2012 09:46 pm (UTC)
Thanks so much. Glad you liked it. Yeah, Justin's friends are so very good to him. ♥